Peko, prenova in repozicioniranje blagovne znamke

Peko se je na Šuštarski nedelji, tradicionalnem tržiškem prazniku, predstavil z novo podobo. Čevljarstvo je ena od najstarejših obrti, ki v Sloveniji najbolj živi v Tržiču na Gorenjskem, zibelki čevljarskih mojstrov, kjer je tudi sedež poslovne skupine Peko.

Vedno mi je zanimivo pogledati v zakulisje prenove neke podobe. Ob prenovi podobe blagovne znamke seveda ne gre samo za to, da se začne uporabljati nov logotip ali barve, ampak še veliko drugega. Ne bom se spuščala v komplicirana opisovanja vzrokov za repozicioniranje neke blagovne znamke ter ciljev, tukaj bom predstavila, kako je Peko dobival novo vizualno podobo.

Prej

V Peku razvijajo, izdelujejo in tržijo kakovostno, udobno, elegantno in modno obutev srednjega in višjega cenovnega razreda, imajo razvito mrežo trgovin v Sloveniji in veleprodajo za tuje trge. Poslanstvo Peka je nadaljevati čevljarsko tradicijo, jo ohraniti v slovenskem okolju in se z zadovoljevanjem potreb ter želja svojih kupcev v mednarodno razvejani lastni maloprodajni mreži z vrhunskimi storitvami in široko ponudbo različnih vrst obutve še bolj približati vsem generacijam.

Preoblikovanje obstoječega logotipa

Novo vizijo in strategijo podjetja povzema novi Pekov logotip, ki ohranja elemente prepoznavnosti starega, obenem pa zavzema pokončnejšo, samozavestnejšo in prepoznavnejšo držo. Redesign logotipa, kot pravi Nataša, kreativno srce Connecte, je bilo precej težje narediti, kot novo podobo. Credits pri cgp-ju gredo, poleg kreativne direktorice Nataše Potočnik, tudi celotni Connectini ekipi.

Poskusi s spremenjeno tipografijo (k in o):

Proces:

Izčiščenje in končna podoba

Primarni znak

Sekundarni znak, “Peko forever”

Peko forever - dva Pja, ki se povezujeta v znak za neskončnost

Podrejena znaka

Znaki gostujočih oblikovalcev

Ekskluziven znak za izdelke najbolj kakovostne linije

Črkovna vrsta

Primarna Museo Sans (yeah za Josa)

Sekundarna pa je Verdana (zanimiva odločitev).

Podobe

Barvna skala, vintage in usnje, osnovna barva je usnjeno rjava.

Poslovne vizitke

Embalaža

Vrečke

Zajtrk pri Tiffaniju

Rdeča nit prenove Peka je – je casablancasta brezčasna eleganca (samo Humphrey Bogart manjka). Aja, ne, to je Breakfast at Tiffany’s in Maja Keuc je Audrey Hepburn s sladoledom.

V oglasnih sporočilih so izpostavljene vrednote Peka: večna eleganca, lepota, kakovost, slovensko poreklo, vse to pa z obrazom in stasom Maje Keuc.

Fotografije so nastale pod kreativnim vodstvom oglaševalske agencije Connecta, v sodelovanju z modno oblikovalko in stilistko Davorko Požgan, vizažistko Špelo Emo Veble in fotografinjo mojstrskega očesa Marto Lamovšek.

Prenova videza poslovalnice v ljubljanskem BTC

Še nekaj o prenovi poslovalnice v BTCju. Ker stare grde stavbe ni bilo možno gradbeno predelati, so pri Connecti predlagali, da trenutno grdo stekleno in polepljeno površino prelepijo z usnjem, oziroma - z usnjenim vzorcem potiskano “one way vision” folijo. Usnje pa zato, ker je to ena bistvenih Pekovih prednosti – njihovi čevlji so namreč res iz usnja in ne s Kitajske.

Prej:

Kako bo po prenovi:

Dodali so tudi zanimiv vstopni portal, ki pa naj bi imel multisenzorično funkcijo – ko vstopiš skozenj, bi te prijazno nagovoril, pozdravil, zadišal, zaigrala bi igra luči. Vedno malo drugače , da bi obisk Peka ostal vedno v prijetnem spominu.

Kaj pa ti meniš? Ti je všeč novi znakc’?

Disclaimer: to ni plačana objava.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 komentarjev na “Peko, prenova in repozicioniranje blagovne znamke”

  1. anita pravi:

    Všeč, zelo, cela zgodba. In všeč mi je vintage prenova poslovalnice. Končno spet nekaj dobrega in slovenskega :) .

  2. Cipreska pravi:

    Karmen, super članek!

  3. ana pravi:

    Sveže za slovenski trg. Le pogunmo.


Get Adobe Flash player